Al onze artikelen verlaten het magazijn met de verpakking in perfecte staat.
Het eerste wat u dient te controleren is of het aantal ontvangen pakketten overeenkomt met het aantal verzonden pakketten. Ten tweede inspecteert u ieder pakket grondig aan de buitenkant om te zien of er tekenen zijn dat het geraakt is of verkeerd behandeld, zoals hobbels, deuken, gaten, dozen in slechte staat, koerierslabels of enig ander teken dat kan leiden tot de verdenking dat de goederen beschadigd kunnen zijn. Het is verplicht om een notitie en handtekening achter te laten op de vrachtbrief van de koerier, hetzij op papier of digitaal (PDA), "PAKKET ZICHTBAAR BESCHADIGD" indien deze tekenen aanwezig zijn. Het niet ondertekenen van een pakket als ZICHTBAAR BESCHADIGD en vervolgens presenteren van afbeeldingen die zichtbare schade eraan aantonen, betekent dat het incident automatisch zal worden afgewezen.
Indien een product beschadigd is dient u binnen 48 uur na ontvangst dit te melden bij melden onze klantenservice
In geval van breuk of beschadigingen tijdens transport.
Stuur bij de melding de volgende foto’s mee:
Het bieden van de hoogste kwaliteit en de beste garantie is onze toewijding aan onze klanten. Alle artikelen hebben een garantie voor een periode van twee jaar vanaf de datum van bezorging.
Wat wordt niet gedekt.
Garantie ongeldig verklaard
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice
Wij zullen samen met u overleggen voor vervanging van het product of overgaan tot het terugstorten van het geldbedrag.